شما را دعوت میکنم که با شرح وظایف ما آشنا شوید و نقطه نظرات و پیشنهادات و ایده هایتان را با ما در میان بگذارید.

حمیدرضا محمدی مدیر سرمایه انسانی

مهدیه زارع
جانشین
۱ - مراجعه حضوری فرد درخواست کننده
۲ - تکمیل فرم درخواست
۳ – ثبت در دبیرخانه
۴ - دستور مدیریت سرمایه انسانی
۵ – ارجاع به کارشناس مربوطه
۶ - صدور گواهی
۷ - امضاء۱ - درخواست شخص
۲ - ثبت در دبیرخانه
۳ - دستور معاونت برنامه ریزی
۴ - ارجاع به کارشناس مربوطه
۳ - بررسی حکم و مدارک
۴ - اعمال در حکم
۵ – امضاء حکم۱ -درخواست شخص و تحویل مدارک
۲ - ثبت در دبیرخانه
۳ - دستور معاونت برنامه ریزی
۴ - ارجاع به کارشناس مربوطه جهت بررسی مدارک
۵ - اعمال در حکم
۶ – امضاء حکمدرخواست سنوات بازنشستگی
۱ -درخواست شخص و تحویل فرم تسویه حساب
۲ - اخذ امضاء های مربوطه در فرم
۳ - تحویل مدارک جهت بررسی به کارشناس مربوطه
۴ - صدور نامه تسویه حساب
۵ - ارسال به مدیریت سرمایه انسانی و معاونت برنامه ریزی جهت امضاء
۶ - ارسال به معاونت مالی و اقتصادی جهت پرداختساعت کاری در شرایط عادی
شنبه تا پنجشنبه ۷:۱۵ الی ۱۴:۱۵
پنجشنبه ها : ۷:۱۵ الی ۱۳:۱۵
اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت و درخواست مرخصی و ماموریت صفحه قوانین و نظم اداری را مشاهده نمایید.
تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی
آقایان:
– ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه با درخواست شخص طبق تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی
– ۶۰ سال سن و حداقل ۱۰ سال سابقه با درخواست شخص طبق تبصره ۱ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی
– ۶۵ سال سن و حداقل ۱۰ سال سابقه کار و یا ۳۵ سال سابقه طبق تبصره ۱ ماده ۷۶ تامین اجتماعی
– ۲۰ سال سابقه متوالی در شرایط سخت و زیان آور و یا ۲۵ سال متناوب طبق تبصره ۲ ماده ۷۶
بانوان :
– ۵۰ سال سن و حداقل ۱۰ سال سابقه با درخواست شخص طبق تبصره ۱ ماده ۷۶
– ۲۰ سال سابقه متوالی و یا ۲۵ سال متناوب در مشاغل سخت و زیان آور
تحت پوشش بیمه خدمات درمانی
آقایان :
– ۵۰ سال سن و ۲۵ سال سابقه به ازای سال کارکرد
– ۳۰ سال کارکرد بدون شرط سنی با درخواست شخص
-در صورت داشتن ۳۰ سال سابقه یا بیشتر بدون درخواست، شخص می تواند بازنشسته شود. جانبازان و افراد دارای مدرک فوق لیسانس ، شاغل در مشاغل تخصصی با موافقت دستگاه تا سقف ۳۵ سال می توانند ادامه خدمت دهند.
بانوان :
– ۴۲ سال سن و ۲۰ سال سابقه یا بالاتر به ازای سال کارکرد با درخواست شخص
– ۴۵ سال سن و ۲۵ سابقه با درخواست شخص
– ۵۰ سال سن و حداقل ۱۰ سال سابقه با درخواست شخص

محسن ملکی
رئیس اداره رفاه
وظیفه ماست خدماتی در خور شما همکار گرامی ارایه دهیم که به بهبود کیفیت زندگی شخصی و شغلیتان کمک کند، تمام تلاشمان را می کنیم که این اتفاق بیافتد و حال دل همه ما عالی باشد. لطفا از وب سایت رفاهی کارکنان شهرداری دیدن فرمایید.
پاسخگویی سریع یکی از اهداف ما جهت تکریم ارباب رجوع است.
دعوت به همفکری
در قسمت بالا برنامه ها و رسالت ما را ملاحظه کردید حالا از شما همکاران ، همشهریان عزیز ، نخبگان و صاحب نظران دعوت میکنیم تا در این مسیر ما را یاری بفرمایید.
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی و نظایر آن.
- نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد، مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن آنها .
- نظارت بر تامین نیروی انسانی شهرداری از طریق آزمون و طی مراحل استخدامی آنها مطابق ضوابط مربوطه.
- نظارت در زمینه اجرای طرح های رفاهی مانند بازنشستگی، بیمه درمانی، تعاونی های مسکن، مصرف و … .
- نظارت بر امور ارزشیابی عملکرد کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آنها.
- نظارت لازم بر تدوین برنامه نیاز سنجی آموزشی کارکنان و اهتمام در اجرای تقویم آموزشی.
- نظارت بر تهیه و اجرای طرح های توسعه و انگیزشی سرمایه انسانی،تهیه و حسن اجرای طرح های ارتقاء شغلی و جانشین پروری.
- نظارت بر تهیه، تدوین و حسن اجرای طرح جامع منابع انسانی اعم از استخدام، آموزش، ارتقا، ارزیابی عملکرد، بازنشستگی و …
- نظارت بر امور جابجایی ها، انتقال ها و ماموریت های کارکنان.
- نظارت بر صدور احکام کارکنان منطبق بر پست های سازمانی مصوب.
- اهتمام در راه اندازی و تثبیت امور حفاظت پرسنلی و بهداشت حرفه ای و محیط کار در کلیه حوزه های شهرداری و سازمان های وابسته.
- نظارت بر انجام خدمات عمومی مورد نیاز واحدهای شهرداری
- نظارت بر تامین خودروهای موردنیاز و تقسیم وسائط نقلیه موتوری و سرویس دهی آنها بین واحدهای شهرداری مرکزی و خودروهای بخش خصوصی.
- برنامه ریزی و تامین خودرو تشریفات میهمانان داخلی و خارجی
- نظارت و پیگیری بر اجرای مصوبات و بخشنامه هایی که در راستای امور ایثارگران تصویب و ابلاغ گردیده است با هماهنگی دستگاه های متولی و مرتبط با امور ایثارگران نظیر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر سازمان ها در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات مربوط به ایثارگران.
- برنامه ریزی جهت تخصیص مطلوب تسهیلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی و خدمات مشاوره ای لازم به ایثارگران و خانواده های آنان.
- برآورد و پیشنهاد بودجه و اعتبارات و منابع مورد نیاز ایثارگران.
- برقراری ارتباط مستمر با ایثارگران به منظور شناخت نیازها و مشکلات برای برنامه ریزی جهت بهبود زندگی آنها.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف.
♦ اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعملها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
♦ بررسی و تایید پیش نویس های احکام کارگزینی، ترمیم حقوق، مرخصی، تعهدات بانکی پرسنل، ترفیع، اضافه کار و نظایر آن با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.
♦ انجام اقدامات لازم به منظور به روز نگهداشتن طرح طبقه بندی مشاغل با توجه به گسترش و تغییر دامنه فعالیتها و ماموریتها و اهداف سازمانی و نیز رشته ها و تخصصهای جدید مورد نیاز.
♦ تعامل با اداره کار و امور اجتماعی درخصوص رسیدگی به شکایات نیروهای موقت و شرکت در جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف .
♦ بررسی و شناخت مسایل اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل و اقدام جهت حل و فصل مشکلات موجود براساس ضوابط ومقررات مربوطه.
♦ بررسی پیشنهادهای واصله درمورد درجه بندی مشاغل کارمندی وکارگری )اموراستخدام،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع،بازنشستگی و تعیین برخورداری حقوق بازنشستگی( و تطبیق آن با ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل و ساختار سازمانی شهرداری.
♦ همکاری در تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم.
♦ نظارت بر حضور و غیاب پرسنل در مجموعه شهرداری و سازمانهای تابعه.
♦ بازدید و سرکشی از حوزه های مختلف شهرداری و سازمانهای وابسته به منظور صحت انجام امور مرتبط.
♦ مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل .
♦ جمع آوری و به روزرسانی اطلاعات و آمار پرسنلی.
♦ انجام سایر امورمحوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف.
♦ اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعملها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
♦ بررسی و نیازسنجی رفاهی از کارکنان شهرداری و برنامه ریزی در راستای نیازسنجی انجام شده.
♦ ایجاد تعامل با سایر دستگاهها و سازمانها جهت ایجاد تسهیلات رفاهی بیشتر برای کارکنان.
♦ برنامه ریزی جهت بهبود کیفیت خدمات و تسهیلات رفاهی کارکنان.
♦ برنامه ریزی جهت توسعه و تکمیل اماکن رفاهی با توجه به نیازها، منابع و امکانات موجود شهرداری.
♦ پیش بینی اعتبارات موردنیاز جهت امور رفاهی و نظارت بر نحوه هزینه نمودن اعتبارات مصوب.
♦ تهیه ضوابط لازم جهت استفاده از کلیه امور مربوط به رفاه کارکنان از جمله خانه های سازمانی، تعاونیها، بیمه تکمیلی، صندوق قرض الحسنه و…
♦ هماهنگی با سازمانهای وابسته به منظور استفاده همکاران از امکانات موجود (از جمله فرهنگسراها و اماکن ورزشی و تفریحی(.
♦ انجام سایر امورمحوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف.
- بررسی و بکارگیری رویکردها و روش های نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعالیت ها و عملکردها
- ارائه پیشنهادات برای افزایش بهره وری و همکاری در تهیه و پیاده سازی پیشنهادات پذیرفته شده
- بازکردن پاکت های پستی و ارجاع به قسمت های مربوطه
- به روز نگه داشتن سیستم کار اتوماسیون اداری ، توزیع و تحویل نامه ها به قسمت های مربوطه
- رسیدگی و نظارت بر ثبت و توزیع کلیه نامه های وارده و ارسال و مراسلات و تفکیک آنها
- رسیدگی و نظارت بر حفظ و نگهداری کلیه اسناد و اوراق و سوابق اداری
- نظارت بر کار نامه رسانان در خصوص توزیع نامه های اداری به حوزه ها و سایر مراجع برون سازمانی
- ایجاد هماهنگی برای پشتیبانی و رفع اشکالات کاربران در کار با سیستم اتوماسیون اداری
برنامه های آینده مدیریت سرمایه انسانی:
۱-الکترونیکی کردن تمام درخواستهای پرسنل اعم از صدور گواهی،حق اولاد و مدرک تحصیلی
۲-لینک با اداره ثبت احوال ،آموزش و پرورش و وزارت علوم در راستای تحقق دولت الکترونیک
۳-ایجاد کارتابل الکترونیکی برای تمامی پرسنل جهت انجام امور رفاهی
۴-همگام سازی نرم افزارهای انعکاس و اتوماسیون در خصوص ثبت الکترونیک احکام پرسنلی
۵-ایجاد آرشیو الکترونیک از اطلاعات پرسنلی و همگام سازی بایگانی الکترونیک با نرم افزار
۶-همگام سازی نرم افزار انعکاس با نرم افزار حضور غیاب پالیز جهت درج دقیق حضور پرسنل در ساعات اداری
- حمیدرضا محمدیمدیر سرمایه انسانی
- اداره بایگانی
- مسعود غفاریرئیس اداره بایگانی
- اداره دبیرخانه
- حمیده جاویدرئیس اداره دبیرخانه
- اداره رفاه
- محسن ملکیرئیس اداره رفاه
- اداره منابع انسانی
- مهدیه زارعجانشین